torsdag 10 januari 2013

سایت «شبکه ایران» وابسته به دولت دهم خبر داد: خدمت سپاه به اصول‌گرایان با مهندسی انتخابات


 «شبکه ایران» با انتقاد از تلاش فرماندهان سپاه برای توجیه اظهارات علی سعیدی٬ اعلام کرد منظور وی از «مهندسی منطقی انتخابات»٬ خدمت سپاه به «جریان اصول‌گرایی» در انتخابات آینده است.
علی سعیدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در سپاه از قصد این نیرو برای «مهندسی منطقی» انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خبر داده که این اظهارات با واکنش محمود احمدی‌نژاد مواجه شده است.
احمدی‌نژاد در واکنش به این اظهارات٬ گفته «هیچ گروهی نمی‌تواند رای مردم را مدیریت کند» که این اظهارنظر رئیس دولت دهم نیز با واکنش متقابل حمیدرضا مقدم‌فر٬ معاون فرهنگی سپاه مواجه شده است.
رمضان شریف٬ مسئول روابط عمومی سپاه نیز به همراه آقای مقدم‌فر با حمله به برخی رسانه‌ها به خاطر «تحریف» اظهارات سعیدی٬ تلاش کرده‌اند گفته‌های نماینده ولی فقیه در سپاه را توجیه کنند.
سایت «شبکه ایران» وابسته به موسسه ایران پس از موضع‌گیری صریح احمدی‌نژاد با انتشار دو یادداشت حملات مستقیمی متوجه سعیدی٬ مقدم‌فر و شریف کرده است.
این سایت از شریف به عنوان مسئول روابط عمومی و مقدم‌فر به عنوان معاون فرهنگی سپاه خواسته تلاش نکنند اظهارات جنجال برانگیز علی سعیدی را اصلاح یا توجیه کنند.
«شبکه ایران» از نماینده علی خامنه‌ای در سپاه خواسته به طور شفاف اظهارات خود درباره «مهندسی منطقی انتخابات» را تکذیب کند و برای سپاه پاسداران «وظیفه ذاتی» جدیدی «نتراشد.»
این سایت در یادداشتی دیگر از فعالیت رسانه‌های سپاه در انتخابات مجلس نهم به نفع نامزد‌های محافظه‌کار خبر داده و نوشته سعیدی یکی از حامیان اصلی جریان اصول‌گرایی در سپاه است.
«شبکه ایران» در این یادداشت آورده اظهارات جدید نماینده ولی فقیه در سپاه ناشی از نگرانی و احساس خطر وی از نتیجه انتخابات آینده ریاست جمهوری است.
سپاه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ از نامزدی احمدی‌نژاد حمایت کرد٬ اما به خاطر بروز اختلاف میان دولت و سپاه٬ تیم احمدی‌نژاد علاقه‌ای به ادامه دخالت نظامیان در سیاست و انتخابات ندارد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar