torsdag 10 januari 2013

علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه: باید کسی انتخاب شود که نظام را به انفعال نکشاند


 علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه بار دیگر به طور تلویحی به اشتباه نظام در انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس قوه مجریه اعتراف کرد و گفت چنین اشتباهی دیگر نباید تکرار شود.
به گزارش روز پنجشنبه (۲۱دی) خبرگزاری مهر٬ آقای سعیدی این مطلب را طی سخنانی در جمع گروهی از مردم اصفهان بیان کرده است.
وی گفته در انتخابات آینده ریاست جمهوری باید «درست به هدف زد و فردی را انتخاب نمود که دقیقا در راستای امام زمان حرکت کند نه اینکه نظام را به انفعال بکشاند.»
سعیدی همچنین افزوده است: «یک رئیس جمهور باید ولایت مدار و ارزشی باشد تا بتواند آرمان‌های رهبری را دنبال کند و میز و صندلی و فشار او را عوض نکند.»
نماینده خامنه‌ای در سپاه اظهار کرده «خطاهای ما بعد از ۱۵ قرن کم نبوده و باید در صندوق‌های رای کسی را انتخاب کنیم که قدرت ایستادگی داشته باشد.»
سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود بی‌آنکه به شعارهای انتخاباتی احمدی‌نژاد اشاره کند٬ خطاب به مردم گفته که «وقتی ما به آب، برق و مسائل محلی فکر می‌کنیم همین می‌شود.»
احمدی‌نژاد در انتخابات سال ۱۳۸۴ با وعده آوردن نفت بر سفر مردم و حمایت‌های صریح علی خامنه‌ای و سپاه در ایران به قدرت رسید.
با گذشت حدود هشت سال از آن زمان٬ علی سعیدی بدون آنکه مسئولیت به قدرت رساندن احمدی‌نژاد را برعهده بگیرد٬ به طور غیرمستقیم مردم را مسئول چنین وضعیتی معرفی کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با حمله به اصلاح طلبان٬ ادعا کرده که دوران هشت ساله اصلاحات در ایران ظهور «امام زمان» را صد‌ها سال به عقب انداخته است.
سعیدی همچنین افزوده است: «تا زمانی که در منطقه خاورمیانه تحول بوجود نیاید امام زمان زمینه ظهورش فراهم نمی‌شود و در واقع وظیفه ماست که جاده و مسیر را برای ظهور فراهم کنیم.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar