söndag 3 juni 2012

مصباح یزدی پاسخ هاشمی رفسنجانی را داد: ناصادقان زمان شاه دنبال مصادره انقلاب هستند


دیگربان
محمدتقی مصباح یزدی پاسخ اظهارات ۱۰ روز پیش اکبر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه بی‌اعتقادان به مبارزه با محمدرضا شاه پهلوی «هدایت برخی گروه‌های افراطی و تندرو را در دست گرفته‌اند» را داد.
آقای هاشمی دوم خرداد در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد این اظهارات را که بعد‌ها رسانه‌ها مصباح یزدی را مخاطب اصلی آن اعلام کردند٬ بیان کرده بود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بود: «متاسفانه شاهدیم کسانی که اعتقادی به مبارزه با شاه نداشتند و یا آن را بی‌فایده و غیرضروری برمی‌شمردند، امروز مستقیم و یا غیرمستقیم هدایت برخی گروه‌های افراطی و تندرو را در دست گرفته‌اند و برای کشور راه‌حل تجویز می‌کنند.»
۱۰ روز پس از این اظهارات٬ آقای مصباح یزدی در جمع گروهی از سپاهیان اصفهان گفته است: «همانطور که در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی کسانی صداقت نداشته و به دنبال کسب قدرت بودند امروز نیز عده‌ای به دنبال مصادره انقلاب به سود منافع خود هستند.»
به گزارش ایرنا٬ وی افزوده است: «در زمان انقلاب حتی کسانی بودند که امام (ره) را به عنوان ایدئولوگ انقلاب قبول نداشته و صرفا ایشان را وسیله‌ای برای اسقاط شاه می‌دانستند.»
مصباح یزدی بدون آنکه به نام هاشمی رفسنجانی اشاره کند٬ اظهار کرده است: «پس از انقلاب برخی از همین افراد به پست‌های مهمی در نظام دست پیدا کردند و اکنون نیز منتظر فرصت هستند.»
وی همچنین گفته است: «در زمان صدر اسلام نیز عده‌ای به ظاهر مسلمان حکومت نبوی را در قالب رقابت‌های سیاسی عادی ارزیابی می‌کردند و به دنبال بازستاندن قدرت از بنی‌هاشم بودند.»
رابطه محمدتقی مصباح یزدی و اکبر هاشمی رفسنجانی پس از قدرت گرفتن محمود احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۴ تیره‌تر از گذشته شده است.
این دو روحانی در دو هفته گذشته نیز حملات غیرمستقیمی علیه یکدیگر داشتند.

1 kommentar:

  1. آقا یا شعر ناگو یا مثل اباذر عزیز اینجوری بگو :
    مرثیه برای امام قاتل توسط اباذر غفاری که همه را به خنده انداخت
    خلق را بر دار کرد ، کس کشی بود این امام //فتنه ها در کار کرد ، جاکشی بود این امام //جنگ ها بر پا کرد تا جیب آخوند پر کند // جاکشان را بر سر کار کرد ، جاکشی بود این امام //جاکشی بود با اصل هندی ، گفت من ایرانیم //خون ایرانی ریخت در خیابان, کس کشی بود این امام //پیرو پیغمبر جاکش کجا ؟ مسلم کجا ؟ ایران کجا ؟ //کشور ایران را لانه مار کرد . جاکشی بود این امام //خمینی و فرزند خلفش خامنهی جاکش قاتل ایران را لانه مارهای تروریست کردند با هر وسیله این جاکشان را افشا کنید و نگذارد از این روضه خونهای ۵ ریالی زمان شاه امام بسازند مثل امام علی جاکش و محمد بچه باز و امام نقی کس مشنگ

    SvaraRadera