onsdag 3 april 2013

رهبری: نامزدی آقایان هاشمی و خاتمی حماسه سیاسی است


 به گزارش یک منبع نزدیک به سایت ملی مذهبی، رهبر جمهوری اسلامی در دیدار رسمی با مجید انصاری، به او تعهد داده است که شورای نگهبان صلاحیت سید محمد خاتمی را رد نخواهد کرد و حضور رئیس سابق جمهوری، ضامن گرم شدن تنور انتخابات است. بر اساس همین گزارش، رهبر جمهوری اسلامی به هاشمی رفسنجانی پیغام داده که در صورت نامزدی در انتخابات و کمک به از بین بردن جریان انحرافی، مهدی هاشمی مشمول عفو قرار خواهد گرفت.
یک منبع نزدیک به سایت ملی مذهبی از تهران گزارش داد که دیدار نوروزی مجید انصاری، با رهبر جمهوری اسلامی در حضور مجتبی خامنه‌ای با پیشنهاد‌هایی همراه بوده است.
آیت‌الله خامنه‌ای به عضو مجمع تشخیص گفته است که حضور سید محمد خاتمی می‌تواند به حماسه سیاسی منتهی شود و با جذب آرای بخشی از جامعه، نظام از انحراف به دامان جریان انحرافی نژات خواهد یافت.
بر اساس همین گزارش، آیت‌الله خامنه‌ای چندی پیش از طریق پسرش مسعود به رضا خاتمی در منزل صادق خرازی پیغام داده بود که شورای نگهبان مشکلی با نامزدی خاتمی نخواهد داشت و ایشان باید جانشین محمدرضا عارف در انتخابات شود.
همچنین، به دستور رهبری، حجت‌الاسلام طائب پرونده‌های روابط مالی و جنسی فرزندان هاشمی رفسنجانی و قاچاق سیگار محسن رضایی را در صورت نامزدی هاشمی و رضایی، بایگانی خواهد کرد. یک منبع نزدیک به نایاک گزارش داد که با تغییر دیدگاه هاشمی رفسنجانی نسبت به تحریم‌ها، و تایید محتوای گزارش نایاک از سوی حسین موسویان و مجمع ادوار نمایندگان مجلس مقیم خارج از کشور، رهبری نیز قول مساعد داد که اگر بیژن خواجه‌پور باز هم به ایران بیاید، دستگیر نخواهد شد و همه مشکلات او حل شده است.
مقام رهبری همچنین از خودداری آقایان خواجه‌پور و سیامک نمازی در گفتگو با رسانه‌های دشمن تقدیر کرد.
احتمال عفو مهدی هاشمی
در حالی که قاضی پرونده مهدی هاشمی از سوی دستگاه قضایی معرفی شده است، احتمال دارد رئیس قوه قضاییه پس از بازپس گرفتن کل مبلغ کمیسیون قراردادهای توتال و استات اویل و آجیپ و ده‌ها کنسرسیوم دیگر و اجازه خروج فرزند هاشمی رفسنجانی و بازگشت به کلاس‌های دانشگاه آکسفورد را بدهد. این خبر را دکتر هوشنگ امیر احمدی، از دوستان دکتر هرتزیگ و دکتر هما (مذکر) کاتوزیان به دکتر زیباکلام منتقل کرده است.
بر اساس همین گزارش، دکتر زیباکلام در دیدار نوروزی با هاشمی رفسنجانی قول داد «فی‌الواقع» تمامی کارهای ستاد هاشمی را مجانی انجام دهد. گفته می‌شود تنها مشکل هاشمی، تامین هزینه‌های انتخاباتی است، چون از اول انقلاب تا کنون ثروت خانواده کاملا کاهش یافته است.

1 kommentar:

  1. آسیابان: هر چه داریم از پادشاه است زن: چه میگویی مرد ماکه چیزی نداریم! آسیابان: آن هم از پادشاه است

    SvaraRadera