onsdag 17 april 2013

لاریجانی خطاب به زلزله زدگان «شنبه»: در چند ماه آینده، صاحب خانه‌های جدیدی می‌شوید


 یکی اون طرفها رد میشد شیشکی در کرد و گفت: هرچی بم و آذربایجان و جاهای دیگر رو ساختین کافی بود!
خبرآنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله زده استان بوشهر دیدن کرد.
صبح امروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ورود به استان بوشهر به شهرستان‌های چاهگاه و شنبه که از مناطق زلزله زده هفته گذشته استان بوشهر بودند سفر و از نزدیک در جریان امدادرسانی به مردم زلزله زده این استان قرار گرفت.
رئیس مجلس در جمع مردم شنبه گفت: گزارش نمایندگان استان بوشهر و همچنین مدیریت استان به صورت مرتب به مجلس ارسال می‌شود و همه در تلاش هستند تا غبار غم از مناطق زلزله زده زدوده شود.
به گزارش ایسنا علی لاریجانی گفت: از بروز این حادثه تاسف‌بار متاسف شدم و از همان ساعات اولیه زلزله موضوع را دنبال کردم. آقای پورفاطمی و سایر نمایندگان استان بوشهر پیگیر این موضوع شدند و در همان ساعات اولیه بروز حادثه امکانات اولیه برای رفع مشکلات تامین شد.
لاریجانی با بیان اینکه شدت گرمای هوا ایجاب می‌کند تا هرچه سریعتر امکانات سرمایشی در منطقه فراهم شود تاکید کرد: باید به سرعت امکانات سرمایشی در سطح منطقه فراهم شود، البته همه مسئولان در تلاشند تا مشکل آب، بهداشت عمومی و حمام تامین شود.
وی دغدغه‌ی مردم برای ساخته شدن منازل ویران شده را دغدغه‌ای به حق دانست و افزود: مهمترین مشکل این منطقه مشکل مسکن است، البته بنیاد مسکن امکانات اولیه را فراهم کرده است و استانداری باید مقدمات خاکبرداری در این مناطق ویران شده را فراهم کند، اما شما نگران ساخته شدن خانه‌هایتان نباشید مسئولان به صورت جدی در تلاشند تا منازل ویران شده‌ی شما را از نو بسازند، هر چند که این فرآیند فرآیندی زمان بر است ولی تلاش می‌شود تا طی چند ماه آینده صاحب خانه‌های جدیدی شوید.
وی خطاب به بنیاد مسکن تاکید کرد که بنیاد مسکن باید هر چه سریعتر فکری برای ساخته شدن منازل شما بیاندیشد.
لاریجانی به خانواده‌های عزادار تسلیت گفت و برای کشته شدگان حادثه زلزله بوشهر طلب رحمت و مغفرت کرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar