onsdag 17 april 2013

شبکه «دانا» پیش‌بینی کرد: اغتشاش در تجمع ۱۰۰ هزار نفری آزادی


شبکه «دانا» از برنامه تیم احمدی‌نژاد برای «اغتشاش» در تجمع ۱۰۰ هزار نفری ورزشگاه آزادی خبر داد و نوشت دولت برای «مظلوم‌نمایی» عده‌ای «اغتشاش‌گر» در قالب حزب‌الله استخدام کرده است.
تیم احمدی‌نژاد با وجود مخالفت‌های بسیار تصمیم قطعی خود برای برگزاری تجمع ۱۰۰ هزار نفری روز پنجشنبه (۲۹ فروردین) را گرفته است.
این مراسم با عنوان «تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور» برگزار خواهد شد٬ اما محافظه‌کاران منتقد دولت می‌گویند این نام تنها پوششی برای برنامه‌های تبلیغاتی نامزد مورد حمایت دولت در انتخابات است.
شبکه دانا که در روز‌های اخیر به همراه خبرگزاری فارس با انتشار گفتگو‌ها و گزارش‌هایی تلاش کرده مانع از برگزاری این تجمع شود٬ در تازه‌ترین این تلاش‌ها از احتمال درگیری و بروز اغتشاش در ورزشگاه آزادی خبر داده است.
این شبکه وابسته به خبرگزاری فارس نوشته که «تیم برگزار کننده میتینگ آزادی از ۲۵۰ هزار نفر برای حضور در جشن روز پنج‌شنبه در ورزشگاه صد هزار نفری دعوت کرده است.»
به نوشته این سایت «پروژه اغتشاش و مظلوم‌نمایی در صورت کمبود جمعیت و یا هر اتفاق دیگری، یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این همایش است.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar