måndag 7 maj 2012

مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان بازرسی کل کشور: فساد اخیر به خاطر اشتباه مردم در انتخابات است

مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان بازرسی کل کشور در سخنانی با انتقاد از فساد در دولت دهم تلاش کرد به طور تلویحی محمود احمدی‌نژاد را محصول انتخاب «اشتباه» مردم معرفی کند.
به گزارش خبرگزاری ایرنا٬ آقای پورمحمدی روز جمعه (۱۵ اریبهشت) در یک نشست خبری در بندرعباس این مطلب را بیان کرده است.
وی گفته که «اگر مردم از فساد ناراحتند باید اول به خود انتقاد کنند که چرا انتخاب خوبی نداشته‌اند.»
پورمحمدی افزوده که مردم «ناراحتی خود را باید با دقت در انتخاب‌های بعدی خود مانند مجلس شورای اسلامی و یا شورای شهر نشان دهند و افرادی را برگزینند که قانون مدار‌تر باشند.»
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در عین حال اظهار کرده است: «در انتخابات ریاست جمهوری نیز نباید مردم فریب شعار‌ها را بخورند.»
به گفته وی «اگر کسی ادعا کرد کشور و مردم را به اوج اعلاء می‌رساند مردم باید ببینند چه قدر تجربه و ایده عملی دارند زیرا اگر اشتباه کنند باید چند سال حسرت بخورند.»
پورمحمدی در شرایطی به طور تلویحی احمدی‌نژاد را محصول انتخاب «اشتباه» مردم دانسته که «پیروزی» وی در انتخابات سال ۱۳۸۸ محصول تقلبی مهندسی شده است.
به نظر می‌رسد مقام‌های جمهوری اسلامی پس از اثبات سخنان میرحسین موسوی از رهبران جنبش سبز درباره احمدی‌نژاد٬ تلاش می‌کنند با پاک کردن صورت مساله٬ مردم را به عنوان مقصر اصلی معرفی کنند.
در دولت محافظه‌کار محمود احمدی‌نژاد برزگترین اختلاس در تاریخ ایران در حدود رقمی معادل سه هزار میلیارد تومان صورت گرفته که آسیب‌های فراوانی به مشروعیت متزلزل جمهوری اسلامی وارد کرده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar