tisdag 1 maj 2012

برای ثبت در تاریخ: جوانمردی نتیجه می‌دهد: پیروزی سپاهان برابر النصر و بازگشت به صدر/ پنالتی جوانمردانه 50 میلیونی!

 تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی پرگل برابر النصر امارات به صدر جدول گروه سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 سه شنبه با دیدار تیم های النصر امارات و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آل مکتوم دبی امارات پیگیری شد که در پایان شاگردان زلاتکو برابر حریف خود به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کردند.
در این دیدار “برنو سزار” در دقیقه 44 سپاهان را از حریف اماراتی خود پیش انداخت تا نیمه اول با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان برسد. در شروع نیمه دوم اتفاق عجیبی افتاد. در حالی که بازیکنان النصر در حرکتی جوانمردانه توپ را به بیرون زده بودند تا به وضعیت بازیکن رسیدگی شود، سپاهانی در شروع مجدد توپ را به مهاجم خود دادند که حرکت وی درون محوطه جریمه با خطای دروازه بان النصر و اخراج وی همراه شد. ضربه پنالتی سپاهانی ها را امید ابراهیم به آرامی به دروازه بان تازه وارد تیم النصر پاس داد تا بازی جوانمردانه اماراتی ها را پاسخ دهد.
در ادامه این بازی و در دقیقه 54 رحمان احمدی روی مهاجم النصر مرتکب خطا شد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد اما احمدی این ضربه را مهار کرد تا سپاهان شانس رسیدن به پیروزی را از دست ندهد. در دقیقه 67 جواهر سوکای گل دوم سپاهان را به ثمر رساند و سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 77 گل سوم را به ثمر رساند.
تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی 10 امتیازی شد و به صدر جدول گروه سوم صعود کرد. تیم الاهلی عربستان نیز که قبل از این با 7 امتیاز و با تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست قرار داشت سه شنبه شب باید به مصاف لخویا قطر برود.
در پایان این دیدار علیرضا رحیمی مدیر عامل سپاهان اعلام کرد به خاطر اقدام جوانمردانه تیم فوتبال این باشگاه به اعضای کادر فنی و بازیکنان سپاهان مبلغ 50 میلیون تومان پاداش خواهد داد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar