tisdag 29 november 2011

جمهوري پليد اسلامي، اين آفت ايران بايد از بين برود


جمهوري اسلامی بايد برود، اين نداي‌ مردم است. اين حکم مردم است اين خواسته  تمام مردم آزادي خواه ايران است.جمهوري اسلامي با ولي‌  و ولايت  فقيه اش  با سپاه پاسدارانش  و بسيج و حجاب و سنگسار و گشت ثارالله و امر به معروف و نهي از منکر و مجلس و ارتش و زندانها و دادگاههاي انقلاب و احکام شرعي اش  بايد برود يعني اين آفت را بايد از بين برد  اين حکم ما مردم است.
رژيمي که صدها هزار کشته، ميليونها آواره، ميليونها  شکنجه شده جسمي‌ و روحي، قتل و جنايت  را که طي‌ ۳۲ سال بر ملت رنجکشيد ه ايران آورد ه  است. اين آرزوي ما مردم است که با تمام دم و دستگاهش بايد ازبين برود اين حکم را مردم ايران صادر کرده اند.
رژيم جمهوري اسلامي در سراشيبي سقوط قرار گرفته است همانند رژيم قذافي، بن علي و حسني مبارک. روز پيروزي ما و روز برآورده شدن آرزوي ۳۲ ساله ما مردم نزديک است.
ما نبايد گول يک مشت اصلاح طلب  و فريب کاري که طي سالهاي گذشته با اين نيرنگ و شعار اصلاحات جلوي سقوط اين رژيم را گرفتند بخوريم، اينها از درون خود اين رژيم هستند اينها  آفتي از نوع ديگر ميباشند پس بايد هوشيار باشيم و با تمام  نيرو با اين آفتها ي انساني در هر شکل و شمايلي مبارزه کنيم. موسوي و کروبي که امروز خود را  مرد‌مي حساب مي‌کنند و به نحوي اپوزيسيون شده اند،  خود از سردمداران رژيم و از خوديهاي سابق و پرقدرت رژيم بوده اند که مردم آزاديخواه را  به دستور آنان سرکوب ميکردند.
 جدال هاي درون حکومت، خواست اين جناح و آن آخوند مرتجع، لشکر کشي‌ و قدار‌ه بندي دستجات لمپن حزب‌ا‌لله و گردان طرفدار خط امام، تضعيف و مرگ کليت  رژيم را دنبال ميکنند و هر تحرک از بالا و جنب و جوش  در ميان صف ارتجاع، موضوعي است که در دل‌ آن شرايط و امکان پيشروي ما مردم معلوم ميشود.
تنها راه و پيروزي مردم، تسريع سير سقوط جمهوري  پليد و منحوس اسلامي وبه زير کشيدن کليت رژيم با تمام دستگاه سرکوب گرش است. تنها مبارزه براي سرنگوني جمهوري اسلامي و براي برقراري جامعه‌اي آزاد و  انساني‌ است که مي‌تواند به فاجعه  حکومت ۳۲ سال خفقان و وحشت  جمهوري اسلامي پايان دهد بايد به اين مبارزه  پيوست  تا پيروزي.
مرگ بر جمهوري  جنايتکار و خونخوار اسلامي

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar