måndag 4 mars 2013

با انتشار یادداشتی در روزنامه الکترونیکی «شما» موتلفه احمدی‌نژاد را متهم به کودتای اجتماعی کرد


 روزنامه الکترونیکی «شما» وابسته به حزب موتلفه با انتشار یادداشتی محمود احمدی‌نژاد را متهم به تلاش برای «کودتای اجتماعی» با هدف باقی ماندن در قدرت کرد.
این روزنامه در شماره روز یکشنبه (۱۳ اسفند) خود بی‌آنکه نامی از احمدی‌نژاد و نزدیکان وی ببرد٬ حملات تند و بی‌سابقه‌ای متوجه رئیس دولت دهم کرده است.
روزنامه «شما» در یادداشت خود آورده در «کودتای اجتماعی» دیگر کسی با «صدام»٬ «آمریکا»٬ «خارجی»٬ «اجنبی» و «نامسلمان» مواجه نیست٬ بلکه عامل این کودتا «مدعی مهرورزی، عدالت و دولت ظهور است که در نظرسنجی‌ها و حتی در سایر کشور‌ها محبوب‌تر از رهبری است.»
این یادداشت همچنین نوشته عامل چنین کودتایی «شدید‌ترین حملات را به آمریکا و اروپا و اسرائیل نموده٬ ولی در عین حال آماده‌ترین فرد برای مذاکره با آمریکا است.»
«شما» در ادامه آورده در «کودتای اجتماعی» محافظه‌کاران با کسی مواجه هستند که «خود را مدافع‌ترین فرد از رهبری می‌‌داند و حتی می‌گوید با مراجع کاری ندارم، در عین حال که از فرامین رهبری تمرد نموده و حتی جلوی وی می‌ایستد.»
این رسانه محافظه‌کار در بخش دیگری از یادداشت خود عامل این نوع کودتا را مدعی «مدیریت جهان»٬ «بیداری انسانی» و «بهار جهانی» معرفی کرده است.
روزنامه الکترونیکی «شما» در ادامه چهار ویژگی «کودتای اجتماعی» را برشمرده که تمام آن‌ها با مهم‌ترین برنامه‌های دولت‌های نهم و دهم مورد حمایت علی خامنه‌ای مطابقت دارد.
این روزنامه در تشریح نخستین ویژگی این نوع کودتا نوشته که عامل آن تلاش می‌کند همه را «نان‌خور» دولت کند تا پایگاه اجتماعی‌اش را افزایش دهد.
دومین ویژگی این کودتا به نوشته این رسانه محافظه‌کار «تخریب دیگران» با هدف «کاهش پایگاه اجتماعی رقیب و مخالفان» است.
به نوشته «شما» سومین ویژگی «کودتای اجتماعی» افزایش فشار‌ها به مردم با اهداف «نشان دادن اثر دخالت دیگران» و «نشان دادن کمبود اختیارات خود» است.
«ایجاد توقعات کاذب در مردم مثل حق نوزاد، خانه ویلائی، یارانه ۵ برابری، زمین چند هکتاری، انتقال آب دریا به کویر» چهارمین ویژگی‌های چنین کودتایی به اعتقاد ارگان حزب‌ موتلفه است

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar