onsdag 22 maj 2013

» سواستفاده ناجوانمردانه از حصر غیرقانونی رهبران جنبش سبز: هشدار خانواده میرحسین و کروبی درباره خبرسازی های رسانه های اقتدارگرا


مردم شریف ایران! به اطلاع می‌رساند برخی رسانه های دروغ پرداز وابسته به جریان اقتدارگرا ناجوانمردانه با سوء استفاده از حصر غیرقانونی مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، شروع به خبرسازی و شایعه پراکنی کرده‌ و از قول آنان اخبار کذب انتخاباتی منتشر می‌کنند….
در پی خبرسازی و شایعه پراکنی های رسانه های وابسته به قدرت و حاکمیت، خانواده میرحسین موسوی و مهدی کروبی پیامی خطاب به مردم ایران صادر کردند.
متن این پیام به گزارش کلمه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف ایران!
به اطلاع می‌رساند برخی رسانه های دروغ پرداز وابسته به جریان اقتدارگرا ناجوانمردانه با سوء استفاده از حصر غیرقانونی مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، شروع به خبرسازی و شایعه پراکنی کرده‌ و از قول آنان اخبار کذب انتخاباتی منتشر می‌کنند.
به اطلاع مردم عزیز و علاقه مندان می رسانیم که عزیزان ما با محدودیت ها و ممنوعیت های شدید امنیتی مواجه اند و تاکنون نیز اظهار نظری درباره انتخابات نداشته اند. بار دیگر تاکید می کنیم که اخبار مربوط به خانم رهنورد و آقایان موسوی و کروبی تنها از طریق مجاری و رسانه های موثق مورد اعتماد معتبر خواهند بود.
خانواده مهدی کروبی و میرحسین موسوی

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar